Over ons

Over ons

Welkom bij DTEK

U bezoekt op dit moment de webwinkel van DTEK.

Onze service technici kunnen u gericht adviseren en de meeste merken en modellen camper elektronica repareren en installeren. Wij geven vooraf een prijsopgave van de te verwachten reparatie- installatiekosten zodat u altijd weet waar u aan toe bent!

Waarom kopen bij DTEK?

Meer Keus

· Feit - Advitek specialiseert zich met name in camper elektronica.

· DTEK vertegenwoordigt vrijwel alle camper en recreatie elektronica fabrikanten.

· Dit betekend dat wij een bedrijf zijn met experts die u gericht kunnen adviseren.

Meer kennis

· Onze senior adviseurs hebben minimaal 10 jaar ervaring in de verkoop en het adviseren van camper elektronica en watersport artikelen.

· Zij hebben ook de apparatuur eerder geïnstalleerd zodat zij alles u alles kunnen vertellen wat u nodig heeft. Weinig bedrijven kunnen op expertisegebied met ons concurreren.

Aantrekkelijke prijzen

Mensen vragen ons vaak waarom niet alle artikelen zijn geprijsd, de reden is simpel -

· De prijzen in de watersport sector veranderen bijna dagelijks.

· Op elk moment vindt u een aantal speciale aanbiedingen op specifieke producten.

· De laatst beschikbare prijzen vindt u hier, online. Of als u een nog betere deal wenst, bel ons op 010-7370047.

Zelfinstallatie of installatie door DTEK

· Veel van de apparaten zijn geschikt voor zelfinstallatie afhankelijk van uw kennis en ervaring, maar als u niet de tijd heeft of de ervaring laat DTEK het dan voor u doen.

· Wij kunnen de installateurs inzetten door geheel Nederland en onze installatietarieven zijn zeer concurrerend.

· Denk niet omdat we in Zuid Holland gelokaliseerd zijn dat we duurder zijn dan de lokale dealer - in de meeste gevallen zijn we zelfs goedkoper!

Betalen

We accepteren de volgende manieren van betalen - kontant bij afhalen, overboeking tot €2000,- of rembours tot €1500,-

· Vanwege beveiligingsredenen hebben wij niet gekozen voor transacties via credit cards.

· Voor telefonische, en showroom orders is de gangbare betaalmethode, kontant bij afhalen, voor speciale bestellingen vragen wij u een klein bedrag aan te betalen.

Enige belangrijke adviezen - Lees dit s.v.p.!

DTEK werkt erg hard om een hoge graad van klantenservice te behouden. Als u onze eenvoudige adviezen volgt kunnen wij u garanderen dat winkelen bij DTEK Camper Techniek plezierig en zonder stress verloopt.

· Neemt u s.v.p. genoegen met een redelijke termijn voor bestelling en levering - hoewel we altijd voldoende voorraad houden in ons magazijn, kunnen niet alle leveranciers exact aangeven of iets op voorraad is, zodat leveringen kunnen variëren, vooral tijdens het vaarseizoen. DTEK geeft altijd aan of een product dat u koopt opgevolgd wordt door een nieuwer model, zodat u niet hoeft te wachten met bestellen tot het laatste moment.

· Koop software op zijn laatst 2 weken voordat u het gaat gebruiken. Installeren en configureren van camper software is meestal niet standaard, vaak zijn er unlock codes of drivers die geïnstalleerd moeten worden wat enkele dagen kan kosten om te realiseren, en wellicht heeft u nog andere toebehoren nodig om de software correct te laten functioneren.

· Wanneer u ons belt of mailt geeft u dan zoveel mogelijk informatie over uw camper en hoe u de apparatuur wilt gaan gebruiken, zelfs als u informeert naar een prijs. Dit geeft ons de mogelijkheid om te checken of het product dat u wenst te kopen het geschikte product voor uw toepassing is.

· Wanneer u accessoires of elektronische kaarten bestelt, controleert dan s.v.p. de compatibiliteit bij onze adviseurs voordat u besteld. Formaten en specificaties veranderen continu zodat het nodig is dit dubbel te checken zelfs als u denkt dat u weet wat u nodig heeft. Dit voorkomt problemen en bijkomende kosten voor het retourneren van artikelen die verkeerd besteld zijn.

· Wanneer u tips heeft om onze service of onze produkten verder te verbeteren neem dan direct kontakt met ons op en wij doen ons best u verder te helpen.

Aftersales service en garantie

Wanneer u de handleiding gelezen heeft en u heeft verdere informatie nodig van onze specialisten dan kunt u ons altijd bellen.

· Om snel tot de bodem van het probleem te komen, vermeld u s.v.p. het merk en typenummer van de apparatuur waar het om gaat en hoe u het heeft geïnstalleerd.

· Houdt u er rekening mee dat omdat er zeer veel merken en typenummers zijn en dat we eerst het probleem moeten uitzoeken en u dan terugbellen.

· Tevens, om onnodige stress te voorkomen, zorgt u er s.v.p. voor dat u de apparatuur goed leert kennen voordat u het wilt gaan gebruiken in de camper en tijdens het rijden.

· Probeert u zo mogelijk te controleren dat uw elektronische systemen nog werken voordat uw camper in gebruik wordt genomen - leveranciers worden overstelpt met garantie en service verzoeken tijdens de start van het kampeerseizoen. Er is niets erger dan te moeten wachten voor onderdelen of reparatie juist wanneer u het wilt gebruiken.

· Leveranciers garanties garanties variëren van 1 jaar 'inbreng' service, tot 3 jaar on site garantie, onze adviseurs houden u graag op de hoogte welke garantie van toepassing is zodat u helder weet welke support u kan verwachten in de toekomst.